Anna Maria Jopek kolejny raz w reklamie, tym razem Banku Millennium
27.03.2007, 08:09
Bank Millennium SA po raz pierwszy od rozpoczęcia działalności na polskim rynku zaangażował do kampanii znaną twarz – piosenkarkę Annę Marię Jopek.
Spot, w którym Anna Maria Jopek śpiewa utwór ”Gdy mówią mi”, będzie można już od piątku zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Film promuje kredyt hipoteczny. – Nie szukaliśmy osoby, która powie coś o samym produkcie. Takich reklam na rynku jest wiele. Zależało nam, by w spocie pokazać, że nasz kredyt pomaga zrealizować marzenia o domu lub mieszkaniu. I jest to taki dom, o jakim śpiewa Anna Maria Jopek – mówi Agnieszka Nachyła, dyrektor departamentu marketingu i rozwoju bankowości hipotecznej Banku Millennium. Dla piosenkarki nie jest to pierwszy występ w reklamie. W 2003 roku była twarzą kampanii wody Bonaqa oraz jedną z bohaterek kampanii Radia Zet. W ub.r. wraz z mężem wystąpiła w kampanii ”Dziennika”, a także reklamowała kosmetyki St. Ives firmy Soraya. Przedstawiciele Millennium nie obawiają się jednak, że klienci będą kojarzyć Jopek z produktami, które wcześniej reklamowała. – Tamte kampanie były dawno i nie były tak intensywne jak będzie nasza – mówi Nachyła. – Nie były to działania długofalowe, takie jak kilkuletni udział aktora Marka Kondrata w kampaniach ING Banku Śląskiego, więc nie sprawiły, że Anna Maria Jopek jest mocno kojarzona z tamtymi produktami – dodaje Marek Staniszewski, chief strategy officer w grupie Young & Rubicam Brands. Autorką spotu jest agencja Mather Communications. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative Warszawa. Kampania potrwa pięć tygodni – oprócz telewizji obejmie także radio, prasę i Internet.(MŁ, 27.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










