Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 27, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mirosław Bogusławski dyrektorem kreatywnym ARSS Effectica

Po dwóch latach przerwy Mirosław Bogusławski wrócił na stanowisko szefa kreacji wrocławskiej agencji reklamowej ARRS Effectica.

Do tej pory działem kreacji kierował Dariusz Franckiewicz, prezes ARSS Effectica. Bogusławski natomiast przez ponad półtora roku pracował w dziale kreacji warszawskiego oddziału Just. Obsługiwał m.in. Grupę PZU. Był współautorem spotów telewizyjnych do drugiej edycji kampanii ”Stop wariatom drogowym” wyróżnionych na festiwalu Złote Orły i nagrodzonych dwiema nagrodami Euroshorts 2006.

(MŁ, 27.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.