Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 27, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 285 tys. widzów ogląda w TTV program "Damy i wieśniaczki PL"

W programie biedna kobieta ze wsi i bogata z miasta na kilka dni zamieniają się domami i pracą (screen: Player.pl)

Dziewiąty sezon programu "Damy i wieśniaczki PL" śledzi w naziemnym TTV (TVN Warner Bros. Discovery) średnio 285 tys. widzów.

TTV nadaje nowe odcinki od 7 marca w piątki o 22. Z danych uwzględniających także widownię poza domem wynika, że emitując cykl, stacja ma średnio 2,93 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 4,08 proc. w komercyjnej 20-54 (rozliczeniowej kanału).

Pierwszy odcinek serii przyciągnął średnio 253 tys. widzów, drugi - 369 tys., a trzeci - 231 tys.

Rok do roku widownia piątkowego pasma wieczornego (22.02-23.04) wzrosła z 260 tys. do 273 tys. widzów, a udziały z 2,63 proc. do 2,84 proc. w grupie 4+ i z 3,43 proc. do 4,01 proc. wśród widzów w wieku 20-54 lat. Rok temu w tym pasmie nadawano "Diabelnie boskie".

Czytaj też: Świderski: Rezygnacja z badań Mediapanelu nie zaszkodziła Wirtualnej Polsce

W marcu 2025 roku w pasmie emisji programu "Damy i wieśniaczki PL" stacja z 2,84 proc. udziału jest dziesiąta w grupie 4+ (prowadzi TVP 1 - 10,03 proc.), a piąta w grupie 20-54 - z 4,01 proc. (liderem jest TVP 1 z 10,39 proc.).

Jesienne odcinki w 2024 roku miały średnio 236 tys. widzów (od początku września do końca listopada; to dane bez widowni poza domem).

W programie biedna kobieta ze wsi i bogata z miasta zamieniają się na kilka dni domami i pracą. Produkcja jest emitowana od 2016 roku.

Dane: Nielsen Media

(MNIE, 27.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.