Świat Książki zmienia system identyfikacji wizualnej
26.03.2007, 08:20
Świat Książki unowocześnił swój wizerunek. Firma wprowadziła nowy znak firmowy, logo oraz hasło Klubu Świata Książki.
Znak firmowy Świata Książki to obecnie sygnaturka głowy pochylonej nad książką, a logo Klubu Świata Książki to kolorowy ornament symbolizujący książki ustawione w szeregu. Hasło klubu brzmi ”Przyjemność ma wiele stron”. Nowy system identyfikacji wizualnej ma się pojawić do końca miesiąca we wszystkich księgarniach firmy, magazynie klubowym, sklepie internetowym oraz na wszystkich materiałach firmowych i reklamowych. Powstał we współpracy z agencjami DDB Warszawa i BNA, natomiast hasło reklamowe jest autorstwa agencji Papagayo. Przy zmianie wizerunku firma współpracowała także z agencją Corporate Profiles Consulting.(DOK, 26.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










