Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Clue PR z nową identyfikacją wizualną. Odświeżone logo i bardziej wyrazista typografia

Projekt graficzny zrealizowała agencja Dedadi (fot. materiały prasowe)

Agencja Clue PR wprowadziła nową identyfikację wizualną obejmującą odświeżone logo i bardziej wyrazistą typografię.

Centralnym punktem nowej identyfikacji jest litera "C" ze strzałką, teraz ściśle zintegrowana z logotypem. Wprowadzenie intensywnych przejść barw w literach ma podkreślać twórcze podejście Clue PR.

Czytaj też: Anna Filipiak na czele zespołu marketingu i komunikacji w Impakt

Założeniem zmian było jeszcze dokładniejsze odzwierciedlenie wartości agencji: łączenia nowoczesnych technologii z nastawieniem na rezultat i dbałością o klarowną komunikację.

Projekt graficzny zrealizowała agencja Dedadi, pod nadzorem graphic designera i szefa agencji Marcina Kruka.

Czytaj też: Dorota Szelągowska ambasadorką marki Dyson. Promuje flagowe modele marki

(MS, 19.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.