Serial ”Pitbull” w TVP 2 miał średnio 1,4 mln widzów
Średnio po 1,41 mln widzów zgromadziły trzy odcinki nowej serii ”Pitbulla” w TVP 2. Spośród stacji ogólnopolskich gorszy wynik miał tylko TVP 1 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
W czasie emisji serialu (czwartki ok. 22.50) Dwójka miała średnio 17,14 proc. udziału w rynku. TVN osiągnął w tym paśmie 25,24 proc., gromadząc 2,08 mln widzów; Polsat - 18,75 proc. udziału w rynku i 1,54 mln widzów, a Jedynka odpowiednio 12,54 proc. i 1,03 mln. Najwięcej widzów przyciągnęły odcinki: pierwszy (1,5 mln) i drugi (1,51 mln). Natomiast przy trzecim widownia spadła do 1,22 mln osób. Nowe odcinki serialu są emitowane od 9 marca. Rok temu to pasmo w Dwójce miało nieco lepsze wyniki: 1,44 mln widzów i 18,54 proc. udziału w rynku.(RUT, 26.03.2007)










