Dział: PRASA

Dodano: Marzec 26, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakt", "Super Express" i "Dziennik Bałtycki" z mniejszymi wpływami w lutym

"Fakt", "Super Express" i "Dziennik Bałtycki" to tytuły, które spośród 10 dzienników o najwyższych wpływach reklamowych zanotowały w lutym br. spadki w porównaniu z lutym 2006 roku – wynika z danych Expert Monitora.

Największe wpływy z reklam miała w lutym br. ”Gazeta Wyborcza” – 72,6 mln zł, czyli o 20,74 proc. więcej niż w tym samym miesiącu ub.r. Na drugim miejscu znalazła się ”Rzeczpospolita” – 12,8 mln zł (wzrost o 23,25 proc.), a na trzecim ”Fakt” – 10,2 mln zł (spadek o 26,07 proc.). W pierwszej dziesiątce dzienników o największych wpływach znalazły się także: ”Dziennik” – 8,2 mln zł (ukazuje się od kwietnia ub.r.), ”Super Express” – 5,69 mln zł (spadek o 8,09 proc.), ”Głos Wielkopolski” – 5,68 mln zł (wzrost o 52,24 proc., na ten wynik ma wpływ grudniowe połączenie ”Głosu” z ”Gazetą Poznańską”), ”Dziennik Bałtycki” – 5,4 mln zł (spadek o 2,7 proc.), ”Metro” – 4 mln zł (wzrost o 63,19 proc., tytuł ten skorzystał na likwidacji w styczniu br. konkurencyjnego ”Metropolu”), ”Gazeta Prawna” – 3,9 mln zł (wzrost o 15,72 proc.), ”Dziennik Polski” – 3,8 mln zł (wzrost o 10,15 proc.). Dane Expert Monitora nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów i autopromocji.

(SK, 26.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.