"Gala Top" - magazyn shoppingowy G+J Polska
22.03.2007, 11:57
"Gala Top" – pod takim tytułem w poniedziałek ukaże się magazyn shoppingowy wydawany przez G+J Polska.
Pierwszy numer zostanie dołączony do tygodnika ”Gala” (ten sam wydawca) jako dodatek. Pakiet ukaże się w nakładzie 120 tys. egz. i w cenie 5,95 zł (cena tygodnika bez dodatku - 4,90 zł). Po tygodniu sprzedaży w pakiecie magazyn ”Gala Top” będzie sprzedawany oddzielnie po 3,50 zł. Częstotliwość jego ukazywania się wydawca ustali na podstawie wyników sprzedaży. W segmencie shoppingowym tytuł ma wyróżniać ujęcie tematów – znane osoby będą pokazywać czytelniczkom rzeczy, które kupiły, zdradzać miejsca, w których robią zakupy oraz dzielić się komentarzami na temat zakupów. Wydanie wesprze kampania w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN Style), radiu (Radio Zet), centrach handlowych i na ekranach bankomatów. Za kreację odpowiada dział marketingu ”Gali”, a za zakup mediów – dom mediowy Starcom. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika w ub.r. wyniosła 126 403 egz. (dane ZKDP).(AW, 22.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










