Targi Euro-Reklama Outdoor Expo 2007 od wtorku w Poznaniu
Na jedyną w naszym kraju ekspozycję targową out of home media zgłosiło się 142 wystawców z Europy i Azji. Podczas targów po raz pierwszy w Polsce zaprezentowane zostaną zapachowe monitory LCD.
Tegoroczna edycja targów Euro-Reklama została podzielona na dwie części: Outdoor Expo (27-30 marca) oraz Gift Expo (impreza poświęcona upominkom reklamowym; pierwszy tydzień września). Równolegle z wiosenną odsłoną Euro-Reklamy odbywać się będą targi Poligrafia (blisko 400 zgłoszonych firm). Wśród najciekawszych rozwiązań, które wystawcy chcą przedstawić w Poznaniu, są m.in. kamizelki GOTV, zwane ruchomymi billboardami, 5D promotion, czyli monitory zapachowe, superszybkie plotery czy taxi TV. Udział w targach zapowiedzieli też wszyscy czołowi dostawcy rozwiązań oraz producenci sprzętu z branży druku wielkoformatowego. Najważniejszą z imprez towarzyszących targom będzie pierwsza ogólnopolska konferencja "Miasto - Komunikacja - Reklama", poświęcona promocji miast i regionów we współpracy z firmami reklamy zewnętrznej (w środę 28 marca). W dyskusji, której moderatorem bedzie Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, udział zapowiedzieli przedstawiciele czołowych firm polskiego outdooru oraz goście z Austrii i Szwecji. - Czasy są kiepskie, bo outdoor jest wypierany z centrów miast. Firmy próbują nawiązać pozytywne relacje z miastami. Postanowiliśmy dać firmom i samorządom demokratyczną przestrzeń do dyskusji o przyszłości outdooru - mówi Marta Gojżewska z Międzynarodowych Targów Poznańskich. Udział w konferencji wymaga zarejestrowania się na stronie www.outdoorexpo.pl. Dotychczas zgłosiło się ponad 100 osób.(KRP, 21.03.2007)










