Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rafał Janik na czele agencji Hoh. Kevin Mglej odszedł ze spółki z początkiem lutego

Kevin Mglej (z lewej) i Rafał Janik (fot. materiały prasowe)

Z początkiem lutego, poprzez sprzedaż pakietu większościowego udziałów, z agencją influence marketingową hoh rozstał się Kevin Mglej, jej pomysłodawca i jeden ze współzałożycieli. Na czele organizacji zastąpi go Rafał Janik.

Kevin Mglej wyjaśnia, że odejście z agencji wynika z chęci pełnego zaangażowania się w markę Mglej Investments, w której skupia się na inwestycjach w start upy oraz nieruchomości. "Odchodzę jednak ze spokojem i pewnością, że agencja jest w najlepszych rękach. Hoh zostawiam w dobrej kondycji finansowej, a stery przejmuje Rafał, który nie tylko jest fantastycznym partnerem biznesowym, ale też specjalistą, który doskonale rozumie rynek marketingowy i jego potrzeby" – czytamy w informacji prasowej przesłanej mediom.

Czytaj też: Justyna Górecka-Siupik szefową marketingu Columbus Energy

Rafał Janik jest związany z Hoh od początku jej istnienia, początkowo jako strategy manager, a od grudnia 2020 roku jako co-owner. Podkreśla, że przed zespołem nowe wyzwania, ambitne projekty i dalsze umacnianie pozycji Hoh na rynku. "Dziś, po sześciu latach, mamy zespół, który realizuje kampanie na najwyższym poziomie i skutecznie konkuruje z najlepszymi. Hoh jest w świetnej formie, mamy ambitne plany i idziemy po więcej" – stwierdza.

Agencja Hoh powstała w 2019 roku (wcześniej znana jako House of Hype). Aktualnie zatrudnia 20 osób, które prowadza działania dla takich marek, jak Oppo czy Mastercard.

Czytaj też: Piotr Żurkowski przechodzi z TikToka do Foap na stanowisko business directora

(KAP, 17.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.