Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 13, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koncesja Nowej TV przedłużona

Poprzednia koncesja Nowej TV kosztowała 13,5 mln zł (screen: Nowa.tv)

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła koncesję naziemną dla Nowej TV (Grupa Polsat Plus).

Decyzję w sprawie udzielenia koncesji na kolejnych 10 lat podjęła w środę Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.

Zgodnie z przepisami o wydanie nowej koncesji trzeba wystąpić najpóźniej rok przed wygaśnięciem obowiązującej, a ta kończy się 6 stycznia 2026 roku. Wniosek nadawcy - spółki TV Spektrum z Grupy Polsat Plus - do KRRiT wpłynął 26 września 2024 roku.

Czytaj też: Radio I Archidiecezji Białostockiej z serwisami informacyjnymi Republiki

Nowa TV to jedna z czterech stacji, która jesienią 2016 roku trafiła na ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej. Wtedy wystartowały również Telewizja WP (Grupa Wirtualna Polska), Zoom TV (Grupa Kino Polska) i Metro (dziś TVN Warner Bros. Discovery). Zarówno Zoom TV, jak i Metro nie zwróciły się do KRRiT o nowe koncesje naziemne i będą nadawać wyłącznie na podstawie licencji kablowo-satelitarnych.

Poprzednia koncesja Nowej TV kosztowała 13,5 mln zł.

(KOZ, 13.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.