Piłkarska promocja Piasta
20.03.2007, 07:00
Do końca kwietnia potrwa promocja piwa Piast (Carlsberg Polska) pt. ”Wejdź z Piastem do gry!”. Wesprą ją materiały POS i billboardy sponsorskie.
Każdy, kto kupi cztery piwa, otrzyma zdrapkę, która jest szansą na zdobycie jednej z ponad 60 tys. nagród, np. otwieraczy, piłek i szklanek. Promocja będzie wspierana przez umieszczone w sklepach materiały POS i emitowane w TVP 3 billboardy sponsorskie. Wszystkie materiały zawierają informację, że Piast wspiera piłkę dolnośląską (sponsor dolnośląskiej IV ligi piłkarskiej oraz klubu WKS Śląsk Wrocław). Kreację akcji i reklam przygotowała agencja Red 8 Communications Group. Media zaplanował i kupił Media Direction OMD. Nową witrynę piwopiast.pl, uruchomioną podczas promocji, przygotowała agencja interaktywna Byss.pl.(MAZ, 20.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










