Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 08, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarz Łukasz Maziewski dołączył do serwisu Xyz.pl. Przeszedł z Wnp.pl

Łukasz Maziewski do Xyz.pl przechodzi z serwisu Wnp.pl (fot. materiały prasowe)

Do serwisu Xyz.pl dołączył dziennikarz Łukasz Maziewski. Zajmuje się tematyką armii, bezpieczeństwa i konfliktów.

Łukasz Maziewski do Xyz.pl przechodzi z serwisu Wnp.pl, w którym pracował osiem miesięcy. Wcześniej, przez prawie cztery lata, był dziennikarzem Wirtualnej Polski, a przez prawie sześć lat związany był z "Faktem".

Czytaj też: Były prezes Radia 357 Paweł Sołtys szefem projektów redakcyjnych Xyz

"Niestety żyjemy w momencie dziejowym, w którym tematyka bezpieczeństwa, konfliktów, geopolityki, zbrojeń i służb znalazła się w centrum uwagi. Łukasz jest świetnym specjalistą od tej tematyki – autentycznym pasjonatem oraz doświadczonym i ambitnym dziennikarzem. To sprawiło, że szybko się porozumieliśmy. Bardzo się cieszę, że czytelnicy XYZ będą mogli na te ważne tematy czytać treści najwyższej klasy. To zgodne z naszą obietnicą, że stawiamy na pogłębione, analityczne treści, a takie są w stanie wytwarzać tylko najlepsi dziennikarze" – mówi Grzegorz Nawacki, założyciel i redaktor naczelny Xyz.pl, cytowany w komunikacie.

Serwis Xyz.pl, uruchomiony w październiku przez byłego naczelnego "Pulsu Biznesu" Grzegorza Nawackiego, od 10 stycznia działa w modelu subskrypcyjnym.

Czytaj też: Xyz.pl w modelu subskrypcyjnym. 9 zł za pierwszy miesiąc

(MAK, 08.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.