Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 20, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Joy” po roku obecności na rynku drożeje o złotówkę

Do kwietniowego wydania miesięcznika ”Joy” (Marquard Media Polska) wydawca dołączył dodatek o dietach. Od tego numeru cena pisma rośnie o złotówkę.

Zeszyt ”Dieta błyskawiczna – 8 kg w 14 dni” ma 36 stron i format 228 x 307 mm. Dołączono go do całości nakładu kwietniowego wydania (300 tys. egz.). Numer trafił do sprzedaży wczoraj w cenie wyższej o złotówkę (3,90 zł) i niezmienionej objętości (160 stron). Katarzyna Drągowska, brand manager ”Joy”, tłumaczy, że podniesienie ceny egzemplarzowej po roku obecności tytułu na rynku jest elementem strategii wydawniczej. Do 4 kwietnia wydanie wspierać będzie kampania w telewizji (TVN Style, TVN, MTV Polska, Viva Polska, 4fun.tv, Zone Club, Tele 5), radiu (sieć Radio Eska i Eska Rock, Radio Kolor 103 FM, RMF Maxxx, poznańska stacja RMI FM), Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl) oraz prasie (”Shape”). Za kreację spotu odpowiada wydawnictwo we własnym zakresie, a media zakupił dom mediowy Optimum Media OMD. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika od kwietnia do grudnia ub.r. wyniosła 248 952 egz. (dane ZKDP).

(AW, 20.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.