Grand Prix Media Trendów dla DDB Warszawa i ITI Neovision
19.03.2007, 22:11
Agencja reklamowa DDB Warszawa za projekt "Tyskie flagi" oraz ITI Neovision za wprowadzenie platformy telewizji cyfrowej N zdobyły Grand Prix tegorocznego konkursu Media Trendy, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych.
Jury konkursu Media Trendy 2007 przyznało 14 nagród głównych i wyróżniło 21 prac. Wręczono również trzy nagrody specjalne i dwie nagrody Grand Prix. Wyniki konkursu ogłoszono podczas uroczystej Gali, która odbyła się 19 marca w Teatrze Dramatycznym w Warszawie. Człowiekiem mediów roku 2007 zostali ex aequo Anna Lubowska, Dyrektor Zarządzająca Mediaedge:cia na Europę Środkową i Wschodnią oraz Piotr Walter, Prezes Zarządu TVN S.A. Nagroda Medium Roku 2007 trafiła do Telewizji TVN. Natomiast przedstawiciel Wydawnictwa Bauer oraz RMF FM odebrał statuetkę za wydarzenie biznesowe na rynku mediów w Polsce. NAGRODY GRAND PRIX: Konkurs innowcji w planowaniu mediów • DDB Warszawa „Tyskie Flagi” Konkurs innowacji w mediach • ITI Neovision „Telewizja Nowej Generacji N” NAGRODY SPECJALNE: Człowiek mediów • Anna Lubowska, Dyrektor Zarządzająca Mediaedge:cia na Europę Środkową i Wschodnią • Piotr Walter, Prezes Zarządu TVN S.A. Medium roku • Telewizja TVN Wydarzenie roku w mediach • Wydawnictwo Bauer i RMF FM – wydarzenie biznesowe na rynku mediów KONKURS INNOWACJI W MEDIACH: Autopromocja i promocja medium • TVP „Interaktywny projekt Oficerowie” – nagroda główna • Gazeta Wyborcza „Prenumerata Teczkowa” – wyróżnienie • Gazeta Wyborcza, Przystanek Polska Europa” - wyróżnienie Niekonwencjonalne wykorzystanie medium • Radio Zet „Ptasie Mleczko” – nagroda główna • Axel Springer Newsweek „Mieszko – wczoraj i dziś” – wyróżnienie • Polskapresse Dziennik Bałtycki „4 kroki oszczędnego ogrzewania” - wyróżnienie Innowacyjna zmiana • Gazeta Wyborcza „Niestandardowe formy reklamy” – nagroda główna • RMF MAXX „RMF MAXXX.TV” – wyróżnienie • AMS „AMS TOProfiler” - wyróżnienie Marketing społeczny • Gazeta Wyborcza Oddział Katowice „Gazeta Wyborcza prowadzona przez Rojka” – nagroda główna • Gazeta Wyborcza Oddział Katowice „Krzesła do nauki” – wyróżnienie • Gazeta Wyborcza „Uczniowie z klasą” - wyróżnienie Debiut roku • ITI Neovision „Telewizja nowej generacji N” – nagroda główna • Axel Springer Polska „DZIENNIK Polska Europa Świat” - wyróżnienie KONKURS INNOWACJI W PLANOWANIU MEDIÓW: Innowacyjne wykorzystanie mixu mediów • Starcom „100% Sprite'a tylko w internecie” – nagroda główna • Universal McCann „Launch Corsa” - wyróżnienie Innowacyjne wykorzystanie telewizji • MediaCom „Czyste pranie - Czyste granie” – nagroda główna • ZenithOptimedia Group „Piękna historia” – wyróżnienie • OMD „Lech - będzie się działo" - wyróżnienie Innowacyjne wykorzystanie radia • Nie przyznano nagrody Innowacyjne wykorzystanie kina • MediaCom „Zapach w kinie - Lenor Spray" – nagroda główna • MediaCom „Babskie kino czy Salon Piękności?" - wyróżnienie Innowacyjne wykorzystanie prasy • OMD „Deutsche Bank" – nagroda główna • Universal McCann “Opel Corsa Launch" - wyróżnienie Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej • Starcom „Kropla Beskidu na prazystankach" – nagroda główna • Glob Media „Continental - nie daj się zaskoczyc zimie" – wyróżnienie • MindShare Polska “Nike Air Max" - wyróżnienie Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych • MediaCom „Kreuj z Pumą" – nagroda ex aequo • Starcom „Na żywo w internecie - TVN24" - nagroda ex aequo • MediaCom „Pierwsi na gronie - Shockwaves" - wyróżnienie Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej • MediaCom „Puma Create" – nagroda główna • Starcom „Łączy z krajem - Western Union" – wyróżnienie • Starcom „Burn niech Cię pochłonie" - wyróżnienie Innowacyjny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów • DDB Warszawa „Tyskie Flagi" – nagroda główna • Starcom „Grupa Aplauz oklaskuje przechodniów" – wyróżnienie • Mediaedge:cia „IKEA - lepsze życie zaczyna się w domu" – wyróżnienie(19.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










