Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 31, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stawikowska wicenaczelną "Newsweeka", Wojtalik szefem wydawców Newsweek.pl

Emilia Stawikowska do "Newsweeka" dołączyła w 2019 roku (fot. materiały prasowe)

Emilia Stawikowska, dotychczasowa szefowa wydawców serwisu Newsweek.pl, 1 lutego obejmie stanowisko zastępczyni redaktora naczelnego tygodnika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska). Mateusz Wojtalik, łączący do tej pory funkcje wydawcy i redaktora, od lutego będzie szefem wydawców Newsweek.pl.

Jako zastępczyni redaktora naczelnego Emilia Stawikowska będzie odpowiadać za politykę redakcyjną tygodnika i serwisu Newsweek.pl, wydań tematycznych "Newsweeka", a także za rozwój oferty audio i wideo pod marką Newsweeka. Zastępcą redaktora naczelnego "Newsweeka" pozostaje też Dariusz Ćwiklak.

"Emilia była świetną szefową wydawców Newsweek.pl, jestem bardzo zadowolony z tego, że zgodziła się zostać moją zastępczynią. Jestem przekonany, że kreatywność, pracowitość i dokładność Emilii sprawi, że będziemy tworzyli jeszcze lepsze treści. Mateusz ma zadanie, trudne, ale wykonalne. Pracuje w »Newsweeku« od lat, doskonale zna redakcję i swój nowy zespół. Wierzę, że to najlepszy kandydat, by zastąpić Emilię" – mówi Michał Szadkowski, redaktor naczelny "Newsweeka", cytowany w komunikacie.

Emilia Stawikowska pracę dziennikarską rozpoczęła w trójmiejskim oddziale "Gazety Wyborczej". Do "Newsweeka" dołączyła w 2019 roku, najpierw jako dziennikarka, a następnie wydawczyni Newsweek.pl. Od lipca 2022 roku była szefową wydawców Newsweek.pl.

Mateusz Wojtalik w "Newsweeku" pracuje od 2012 roku. Od 2015 roku był wydawcą i redaktorem serwisu Newsweek.pl, a od listopada 2022 roku obowiązki te łączył z redagowaniem magazynu "Newsweek Historia".

Średnia sprzedaż tygodnika "Newsweek Polska" w trzecim kwartale 2024 roku wynosiła 61,93 tys. egz. i była wyższa o 2,1 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2023 roku (dane: Polskie Badania Czytelnictwa).

(MAK, 31.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.