Dział: PRASA

Dodano: Marzec 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Gazeta Wyborcza” z serialem ”Magda M.”

Od czwartku do ”Gazety Wyborczej” będą dołączane płyty DVD z serialem ”Magda M.”.

Na siedmiu płytach kolekcji znajdzie się 15 odcinków pierwszego sezonu ”Magdy M.” (serial był emitowany w TVN-ie). Ukazywać się będą co czwartek. Cena ”GW” wraz z płytami wyniesie 4,99 zł (cena samej ”GW” – 1,50 zł). Wydania ”GW” z serialem wspiera kampania reklamowa w telewizji (m.in. TVN i TVP 1) i radiu (m.in. Tok FM, sieć Złote Przeboje, Radio Zet, sieć Radio Eska). Kreację kampanii przygotowała agencja DDB we współpracy z TVN-em. Media zakupił dom mediowy Starlink. Średnia sprzedaż ogółem ”GW” w 2006 roku wyniosła 428 197 egz. (ZKDP).

(SK, 19.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.