Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Studio PAP co tydzień program wyborczy "Prezydencki poniedziałek"

Cykl "Prezydenckich poniedziałków" rozpoczął się 13 stycznia (screen: YouTube/Polska Agencja Prasowa)

Polska Agencja Prasowa w kanale na YouTubie uruchomiła cotygodniowy program "Prezydencki poniedziałek". Ma on pomóc w zrozumieniu tego, co się dzieje w związku z kampanią przed wyborami prezydenckimi, których pierwsza tura zaplanowana jest na 18 maja.

Podczas programu eksperci z zakresu politologii, socjologii czy marketingu politycznego będą odpowiadać na pytania pojawiające się w związku z trwającą kampanią prezydencką. "Będziemy prezentować analizy, sondaże, statystyki i komentarze kluczowe dla toczącej się w Polsce politycznej batalii" – zapowiada PAP.

Cykl "Prezydenckich poniedziałków" rozpoczął się 13 stycznia, a gościem pierwszego odcinka był prof. Tomasz Słomka z Uniwersytetu Warszawskiego. Politolog analizował dotychczasową prekampanię głównych pretendentów do stanowiska głowy państwa, możliwe przepływy elektoratów oraz stopień partycypacji wyborczej poszczególnych segmentów wyborców, w zależności od ich wieku, płci czy miejsca zamieszkania.

Czytaj też: Mija 35 lat od uruchomienia RMF FM. Stacja przygotowała specjalne atrakcje

"»Poniedziałkowe rozmowy« z ekspertami mają być wygodnym i wiarygodnym narzędziem dla naszych odbiorców, które przyda się w analizowaniu sytuacji w trakcie całej kampanii wyborczej" – mówi cytowany w komunikacie Adrian Kowarzyk, redaktor prowadzący Studio PAP.

Kolejne odcinki "Prezydenckich poniedziałków" mają się pojawiać co tydzień o godz. 10 na stronie Studia PAP oraz w kanale PAP na YouTubie.

(MAK, 16.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.