Grupa ING promuje się jako partner Formuły 1
16.03.2007, 07:57
Dziś rozpoczęła się kampania wizerunkowa Grupy ING, która informuje o sponsoringu zespołu Formuły 1 ING Renault F1. To część globalnej kampanii, która jest prowadzona w 30 krajach świata.
Grupa ING jest sponsorem tytularnym teamu ING Renault F1 i pierwszego Grand Prix w Australii, które odbędzie się 18 marca w Melbourne. Grupa ING będzie ponadto obecna reklamowo na 14 z 17 torów. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki ING w Azji, Europie Środkowej i Wschodniej. Polskie wersje spotów będą emitowane w Polsacie, ponieważ ta stacja kupiła prawa do transmisji z wyścigów Formuły 1. Reklamy wykorzystują wizerunek aktora Marka Kondrata. Od najbliższego poniedziałku reklamy bankowości korporacyjnej ING także nawiązujące do tej dyscypliny sportu pojawią się w prasie (m.in. ”Rzeczpospolita”). Wszystkie działania potrwają do 21 października, czyli do ostatniego w tym sezonie Grand Prix w Brazylii. Kampanię zaadaptowała na polski rynek agencja reklamowa Brain, a media zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western.(TW, 16.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










