BGŻ reklamuje kredyt mieszkaniowy
15.03.2007, 08:02
Trwa kampania kredytu mieszkaniowego banku BGŻ przygotowana przez agencje McCann Erickson, Momentum Worldwide i MRM Worldwide (McCann Worldgroup). Celem akcji jest zaprezentowanie sztandarowego produktu banku.
15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TV 4, TV Puls, TVN-ie, TVN Siedem, Discovery Channel, Animal Planet i Tele 5. Kampania obejmuje ponadto dodatki o nieruchomościach w prasie ogólnopolskiej (”Dziennik”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Newsweek Polska”, ”Polityka”, ”Rzeczpospolita”, ”Super Express”), magazyny (”Cztery Kąty”, ”M jak mieszkanie”, ”Murator”), radio (stacje lokalne), Internet (m.in. Bgz.pl, Gazeta.pl/Nieruchomości, Onet.pl, Oferty.net, O2.pl, Tabelaofert.pl, Wirtualnapolska.pl), citylight przed siedzibą banku, eventy w 12 największych miastach Polski oraz materiały POS. Ten etap kampanii potrwa do 25 marca, a kolejny odbędzie się w dniach 9-27 kwietnia. Media dla BGŻ planuje Optimum Media OMD.(TW, 15.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










