Polomarket wybrał dom mediowy Easymedia i agencję Opus B
15.03.2007, 08:01
Dom mediowy Easymedia wygrał przetarg na planowanie i zakup czasu telewizyjnego dla sieci sklepów Polomarket. Z kolei w przetargu na przygotowanie kampanii wizerunkowo-produktowej zwyciężyła agencja Opus B.
Sieć handlowa Polomarket po raz pierwszy będzie reklamowała się w telewizji. Pierwsza kampania przygotowana przez Opus B i zaplanowana przez Easymedia rozpocznie się w kwietniu i obejmie główne stacje telewizyjne. Agencja przygotuje całoroczną komunikację w telewizji, a także główne elementy wizualne i slogany dla radia i outdooru. Obecnie emitowane spoty radiowe (m.in. Radio Zet) oraz reklamy na nośnikach w miastach, w których znajdują się sklepy sieci, firma przygotowała we własnym zakresie. Dotychczas Polomarket reklamował się wyłącznie w prasie, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej i przez materiały BTL. Sieć Polomarket liczy 200 sklepów.(TW, 15.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










