PKO BP reklamuje kredyt hipoteczny
14.03.2007, 07:59
Pod hasłem ”Szybka decyzja i jesteśmy w domu” rozpoczęła się kampania promocyjna kredytu hipotecznego banku PKO BP SA.
Jej celem jest przedstawienie oferty klientom zainteresowanym kupnem mieszkania oraz zwiększenie sprzedaży. Grupą docelową są mieszkańcy średnich i dużych miast, w wieku 25-45 lat, z wykształceniem średnim i wyższym oraz dochodami powyżej 1,4 tys. zł netto miesięcznie. Pierwszy etap kampanii obejmuje telewizję. Do 15 kwietnia w TVP 1, TVP 2, TVN-ie, TV 4, TVN Siedem, TVN Style i TVN 24 będą emitowane 10-sekundowy spot produktowy i 30-sekundowy spot wizerunkowy. Drugi etap kampanii rozpocznie się w maju w Internecie – największych polskich portalach, wortalach ekonomicznych oraz serwisach mieszkaniowych i ogłoszeniowych. Kampania będzie prowadzona także w prasie regionalnej i regionalnych stacjach radiowych. Oprócz tego obejmie materiały BTL w oddziałach PKO BP, jego stronę internetową i infolinię, gdzie będą komunikowane najważniejsze informacje o kredycie. Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Za kreację w Internecie odpowiada agencja interaktywna Hypermedia, a za planowanie i zakup mediów grupa ZenithOptimedia.(TW, 14.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










