Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 14, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKO BP reklamuje kredyt hipoteczny

Pod hasłem ”Szybka decyzja i jesteśmy w domu” rozpoczęła się kampania promocyjna kredytu hipotecznego banku PKO BP SA.

Jej celem jest przedstawienie oferty klientom zainteresowanym kupnem mieszkania oraz zwiększenie sprzedaży. Grupą docelową są mieszkańcy średnich i dużych miast, w wieku 25-45 lat, z wykształceniem średnim i wyższym oraz dochodami powyżej 1,4 tys. zł netto miesięcznie. Pierwszy etap kampanii obejmuje telewizję. Do 15 kwietnia w TVP 1, TVP 2, TVN-ie, TV 4, TVN Siedem, TVN Style i TVN 24 będą emitowane 10-sekundowy spot produktowy i 30-sekundowy spot wizerunkowy. Drugi etap kampanii rozpocznie się w maju w Internecie – największych polskich portalach, wortalach ekonomicznych oraz serwisach mieszkaniowych i ogłoszeniowych. Kampania będzie prowadzona także w prasie regionalnej i regionalnych stacjach radiowych. Oprócz tego obejmie materiały BTL w oddziałach PKO BP, jego stronę internetową i infolinię, gdzie będą komunikowane najważniejsze informacje o kredycie. Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Za kreację w Internecie odpowiada agencja interaktywna Hypermedia, a za planowanie i zakup mediów grupa ZenithOptimedia.

(TW, 14.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.