Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Dolce Vita TV ruszy testowo 23 grudnia

Na razie w ofercie stacji będzie jeden program - brytyjski cykl dokumentalny "Cakes" o słodkościach (fot. Pixabay.com)

23 grudnia z przekazem testowym ma wystartować Dolce Vita TV, kanał dokumentalny o luksusowych miejscach i przedmiotach.

Jak informuje Zbigniew Adamkiewicz, prezes Dolce Vita TV, kanał początkowo będzie dostępny tylko naziemnie na multipleksie Telewizji TVT, który ma nadajniki w Rybniku i Ornontowicach. W przyszłym roku dołączy do oferty operatora kablowego Toya.

Na razie w ofercie stacji będzie jeden program - brytyjski cykl dokumentalny "Cakes" o markach słodkości znanych na całym świecie. Regularna ramówka ma ruszyć w połowie stycznia.

Dolce Vita TV nie będzie jeszcze emitować reklam. W przyszłości, po rozpoczęciu sprzedaży czasu reklamowego, spoty będą emitowane tylko pomiędzy programami, które nie będą przerywane blokami reklamowymi. Adamkiewicz nie informuje jednak jeszcze, kto będzie brokerem reklamowym kanału.

Czytaj też: Komornik ściąga należności od Tomasza Duklanowskiego na rzecz Radia Szczecin

Zgodnie z zapisami z koncesji stacja ma prezentować świat bogactwa i przepychu, ukazując najpiękniejsze miejsca, ekskluzywne auta, jachty, rezydencje, królewskie ogrody. W ofercie będą zarówno dokumenty, jak i seriale docu soap. "Program będzie składać się z produkcji zagranicznych, adaptowanych na potrzeby polskiego widza, oraz polskiego kontentu realizowanego studyjnie i plenerowo" - podano w koncesji.

Właścicielami spółki nadającej kanał są Zbigniew Adamkiewicz, Paweł Obczyński i Barbara Bilińska, która w zarządzie spółki odpowiada za sprawy programowe.

(MNIE, 19.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.