4fun Media produkuje programy interaktywne dla Polsatu
14.03.2007, 07:56
Spółka 4fun Media, właściciel kanału tematycznego 4fun.tv, jest producentem dwóch programów interaktywnych, które w najbliższych dniach pojawią się na antenie Polsatu.
Kontrakt obejmuje programy: ”Nocne randki” oraz ”Music Spot”. W pierwszym telewidzowie będą się mogli porozumiewać między sobą, używając widocznego na ekranie czatu. Magazyn ma być emitowany kilka razy tygodniu nocą. W drugim – nadawanym codziennie rano – wysyłając SMS-y, widzowie będą tworzyć playlistę odtwarzaną w telewizji. Dobiega końca ostatni etap testów. Jeśli przebiegną pomyślnie, programy trafią na antenę Polsatu już w przyszłym tygodniu.(AG, 14.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










