Jubileuszowy ”Poradnik Domowy” wspierany kampanią telewizyjną
13.03.2007, 08:13
Dziś ukazał się 200. numer miesięcznika ”Poradnik Domowy” (Agora SA).
To wydanie ”Poradnika” wspiera kampania promocyjna w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN). Kreację kampanii przygotował dział marketingu czasopism Agory, produkcją zajęło się studio Badi Badi, a za planowanie mediów odpowiada Starlink. Jubileuszowy ”Poradnik” ukazał się w objętości 164 stron (o 40 stron więcej niż zwykle). Do jubileuszowego numeru są dołączone: płyta DVD ”Podróże kulinarne” z programem, w którym Robert Makłowicz przygotowuje wielkanocne potrawy (cena numeru z tym dodatkiem - 6,90 zł), wiosenny szal (9,90 zł), CD z przebojami Czerwonych Gitar (5,95 zł). Cena podstawowa miesięcznika bez dodatków to 2,90 zł. Średnia sprzedaż ”Poradnika” w okresie styczeń-listopad ub.r. wyniosła 415 915 egz. (dane ZKDP).(SK, 13.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










