Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 12, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wiosenna kampania British Airways

Dziś startuje kampania linii lotniczych British Airways pod hasłem „Niska cena. Najlepszy serwis”, promująca loty do Londynu z Krakowa i Warszawy.

Akcja obejmie Internet, prasę oraz nośniki outdooru. Banery pojawią się m.in. na stronach głównych portali Onet.pl i Interia.pl, a na zakładkach tematycznych także w Wirtualnej Polsce. Reklamy wydrukują stołeczne i krakowskie dodatki ”Gazety Wyborczej”, a także ”Dziennik”, ”Metro”, ”Echo Miasta”, ”Gazeta Krakowska” i ”Dziennik Polski”. Billboardy staną tylko w Warszawie. Akcja potrwa do 25 marca. Za zakup powierzchni odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

(DOK, 12.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.