Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: kampania społeczna

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Walewska i Pezet w utworze promującym akcję T-Mobile i Szlachetnej Paczki

Operator zachęca do oddania starego, nieużywanego telefonu do swoich sklepów w całej Polsce w ramach recyklingu (screen: YouTube/Koka Beats)

Raper Pezet, mezzosopranistka Małgorzata Walewska i kompozytor Łukasz "Luxon" Dowgiałło wykonują utwór promujący akcję społeczną T-Mobile i Szlachetnej Paczki.

Utwór "Wszyscy to my" powstał w ramach promocji akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki "Stare telefony działają cuda". Operator zachęca w niej do oddania starego, nieużywanego telefonu do swoich sklepów w całej Polsce w ramach recyklingu. Uzyskane w ten sposób środki wesprą Szlachetną Paczkę.

Czytaj też: Sexedpl rusza z kampanią "16 Dni Przeciw Przemocy ze Względu na Płeć"

W ramach promocji akcji powstał trzyminutowy teledysk (reżyserii podjął się Daniel Jaroszek) zatytułowany "Wszyscy to my", który miał wczoraj premierę na kanale Koka Beats na YouTube i na kanale Szlachetna Paczka. Utwór będzie można usłyszeć też na innych platformach streamingowych, w tym Spotify i Tidal.

Za koncepcję, ideę kreatywną i realizację teledysku odpowiada agencja PZL, wraz z departamentem zarządzania marką i customer experience T-Mobile. Za materiały digital odpowiada agencja VML.

Czytaj też: Aktorzy, sportowcy i dziennikarze dołączają do kampanii społecznej "Prowadzę, jestem trzeźwy"

(AMS, 27.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.