”Gazeta Wyborcza” po raz drugi z serią ”Podróże marzeń”
09.03.2007, 08:29
Agora wprowadza drugą serię przewodników turystycznych ”Podróże marzeń”.
Pierwsza część tego cyklu ukazywała się wraz z ”Gazetą Wyborczą” od września 2005 roku. Została nagrodzona Asem Empiku 2006 – nagrody przyznawanej wydawnictwom najbardziej pokupnym w tej sieci. Obok encyklopedii to kolekcja wydawnicza, która przyniosła Agorze najwyższe przychody. Kontynuację 25-tomowego cyklu inauguruje przewodnik po parkach narodowych USA. Kolejne przewodniki będą się ukazywać w soboty. Cena pierwszego tomu to 5 zł plus cena ”GW” – 1,50 zł (pozostałe tomy będą dostępne w cenie 25 zł plus cena ”GW”). Kolekcja przewodników będzie promowana w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, TVN 24, Polsat, TV 4) oraz w radiu (Radio Zet, Program III Polskiego Radia). Za kreację odpowiada agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów dom mediowy Starlink. Średnia sprzedaż ogółem ”GW” w 2006 roku wyniosła 428 197 egz. (ZKDP).(SK, 09.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










