Dział: PRASA

Dodano: Marzec 09, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Gazeta Wyborcza” po raz drugi z serią ”Podróże marzeń”

Agora wprowadza drugą serię przewodników turystycznych ”Podróże marzeń”.

Pierwsza część tego cyklu ukazywała się wraz z ”Gazetą Wyborczą” od września 2005 roku. Została nagrodzona Asem Empiku 2006 – nagrody przyznawanej wydawnictwom najbardziej pokupnym w tej sieci. Obok encyklopedii to kolekcja wydawnicza, która przyniosła Agorze najwyższe przychody. Kontynuację 25-tomowego cyklu inauguruje przewodnik po parkach narodowych USA. Kolejne przewodniki będą się ukazywać w soboty. Cena pierwszego tomu to 5 zł plus cena ”GW” – 1,50 zł (pozostałe tomy będą dostępne w cenie 25 zł plus cena ”GW”). Kolekcja przewodników będzie promowana w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, TVN 24, Polsat, TV 4) oraz w radiu (Radio Zet, Program III Polskiego Radia). Za kreację odpowiada agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów dom mediowy Starlink. Średnia sprzedaż ogółem ”GW” w 2006 roku wyniosła 428 197 egz. (ZKDP).

(SK, 09.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.