Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

20 listopada Kongres Wiedzy PRoto "AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia?"

Wydarzenie jest skierowane do przedstawicieli szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej (fot. materiały prasowe)

Portal PRoto organizuje 20 listopada konferencję "AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia? Jak odnaleźć się w gąszczu modeli sztucznej inteligencji" przy okazji jubileuszu 20-lecia swojej działalności.

Podczas Kongresu Wiedzy PRoto uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji i paneli dyskusyjnych poruszających zagadnienia takie jak:

  • wykorzystanie AI w codziennej pracy agencji oraz działów marketingu i PR,
  • przyszłość komunikacji marketingowej w świetle AI,
  • prawne aspekty wykorzystania sztucznej inteligencji w działaniach komunikacyjnych,
  • polecane narzędzia AI do zastosowania w codziennej pracy
  • trendy w kontekście AI i nie tylko.

Kongres organizowany jest w związku z 20-leciem działalności PRoto.pl. Z tej okazji w programie konferencji znalazła się dyskusja podsumowująca minione 20 lat w branży.
Wśród prelegentów znajdą się: Tomasz Klekowski (doradca zarządów w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, gospodarki i społeczeństwa), Łukasz Kosuniak (konsultant i praktyk marketingu B2B), Anna Wawszkiewicz (marketing manager w More Bananas), mec. Maciej Ślusarek (partner zarządzający w kancelarii SKP, współkierujący praktyką IP/TMT), Agata Staniszewska (dyrektorka działu komunikacji w Teva Pharmaceuticals), Igor Bielobradek (specjalista ds. marketingu B2B, szef zespołu Digital w Deloitte w Polsce), Olga Adamkiewicz (ekspertka ds. marketingu, komunikacji & AI), Daria Tworek (managing partner Publicis Consultants, wiceprezeska Związku Firm Public Relations), Paweł Sanowski (prezes PRoto, prezes Instytutu Monitorowania Mediów), Karol Stryja, autor podcastu "99 Twarzy AI"), Monika Borycka (założycielka i CEO marki TrendRadar), Katarzyna Życińska (prezeska Związku Firm Public Relations, CEO 38Content Communication), Piotr Jamrogiewicz (dyrektor ds. rozwoju w K+ PR), Michał Dunin (managing director Webtalk, lider Grupy SAR ds. AI w branży komunikacji).

Wydarzenie jest skierowane do przedstawicieli szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej.

Konferencja PRoto odbędzie się 20 listopada o godz. 9.30 w warszawskiej Kinotece. "Press" jest jej patronem medialnym.

(KOZ, 15.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.