Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 09, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Play rusza z kampanią

Dziś rozpoczyna się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek sieć komórkową Play firmy P4 – czwartego operatora telefonii komórkowej na polskim rynku.

Kampania będzie prowadzona w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych – spoty są emitowane m.in. w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN-ie, TVN 24, TVN Siedem, TV 4, Discovery Channel i AXN, prasie (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Polityka” i ”Wprost”) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (w tym siatkach winylowych) w największych miastach kraju. Na tablicach pojawią się trzy rodzaje plakatów - przedstawiające siłacza, hamburger i parę z dzieckiem oraz logo Play z hasłem ”Inna telefonia komórkowa”. Reklamy sieci Play pojawią się w największych polskich portalach: Interia.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska oraz wyszukiwarce Google.pl. Etap kampanii wprowadzającej markę potrwa do połowy miesiąca, potem ruszy kampania produktowa. Sprzedaż oferty Play rozpocznie się w połowie marca (m.in. w sieciach EMPiK, Media Markt i Saturn, na stoiskach w centrach handlowych). Od maja sprzedaż ruszy także w punktach sieci Germanos. Przy kampanii launchowej współpracowały agencje: Brain (ATL), Impuls BTL i AdWorks (BTL), FFCreation.com, K2 Internet (Internet) oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.

(TW, 09.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.