Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 24 mln zł wpływów Instytutu Monitorowania Mediów w 2023 roku

Koszty działalności IMM wyniosły 17,5 mln zł (screen: Imm.com.pl)

Instytut Monitorowania Mediów SA w 2023 roku wypracował 6 mln zł zysku netto przy 24,4 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Ze sprawozdania złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że wpływy z działalności w Polsce wyniosły 21,6 mln zł, a z zagranicznej – 2,8 mln zł.

Czytaj też: Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn. Raport PBC

Koszty działalności operacyjnej pochłonęły 17,5 mln zł, z czego 8 mln zł przeznaczono na wynagrodzenia.

W poprzednim okresie rozliczeniowym (od 21 września 2021 roku do 31 grudnia 2022 roku) spółka uzyskała 30,3 mln zł przychodów i 9,7 mln zł zysku netto.

IMM w sprawozdaniu z działalności podał, że zarząd spółki w 2024 roku przewiduje wzrost sprzedaży o ok. 8-12 proc. Na początku roku Instytut kupił spółkę Newspoint, która również zajmuje się analityką mediów oraz został wspólnikiem PSMM Monitoring & More.

Czytaj też: Andrzej Skworz: Ulegli. Giganci od mediów społecznościowych robią wszystko, by nie płacić

(KOZ, 11.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.