Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Juszkiewicz w kampanii Sportowego Orlenu. "Powitanie ludzkiego głosu"

Lidia Kołucka zapowiada głos Jarosława Juszkiewicza w komunikacji Orlenu (fot. Facebook/orlenteam)

Jarosław Juszkiewicz, który przed tygodniem przestał być głosem nawigacji Google, pojawi się w kampanii radiowej Sportowego Orlenu. Współpracę z dziennikarzem zapowiedziała Lidia Kołucka, dyrektorka wykonawcza ds. sponsoringu Orlen.

Juszkiewicz od ponad 30 lat jest dziennikarzem radiowym, współpracuje z Radiem 357, a wcześniej pracował w Radiu Katowice. Przez 15 lat był głosem polskich map Google. Koncern zdecydował się zastąpić go głosem generowanym przez sztuczną inteligencję.

Czytaj też: Najpopularniejsze konta polskich mediów na TikToku. Prowadzą Radio Zet, Polsat i Goniec.pl

We wtorek Jarosław Juszkiewicz zadebiutuje w kampanii radiowej Sportowego Orlenu, ale współpraca ma być długoterminowa. O jej szczegółach firma na razie nie informuje, ale Lidia Kołucka w krótkim filmie w mediach społecznościowych zapowiada, że Juszkiewicz będzie współpracować z Orlenem.

Spot radiowy z udziałem Juszkiewicza i film z Lidia Kołucką zapowiadające tę współpracę przygotowała Grey Group, obsługująca Sportowy Orlen.

Sportowy Orlen to program, którego celem jest zachęcenie najmłodszych do aktywnego trybu życia. Do tej pory spółka koncentrowała się na wsparciu mistrzów sportu, ale jednocześnie zwiększa swoje zaangażowanie w sport dzieci i młodzieży.

Czytaj też: Program interwencyjny "Na pomoc" przeniesiony do drugiego kanału Republiki

(AMS, 29.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.