Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google ogranicza okres przechowywania danych reklamowych do 11 lat

W poście Google poinformowało, że dane starsze niż 11 lat od daty żądania API nie zostaną zwrócone (fot. Pexels.com)

Google Ads 13 listopada wdroży politykę przechowywania danych, która ogranicza dostęp do danych historycznych do 11 lat. Czyli znikną te sprzed listopada roku 2013.

Zasady przechowywania danych stały się głównym punktem spornym między reklamodawcami a platformami, z którymi prowadzą interesy.

Czytaj też: Z Google z funkcji prezesa na region EMEA po 10 latach odchodzi Matt Brittin

Ustalenia dotyczą danych uzyskiwanych za pośrednictwem interfejsu API Google Ads, wyszukiwarki lub GoogleAds.SearchStream, podała firma.

W poście Google poinformowało, że dane starsze niż 11 lat od daty żądania API nie zostaną zwrócone podczas pingowania platformy. Firma zaleca zabezpieczenie tych danych przed upływem terminu.

Czytaj też: X wycofuje się z pozwu przeciw Unilever ws. namawiania do bojkotu platformy przez reklamodawców

(MAC, 15.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.