Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prymat wzmacnia wizerunek Kucharka

Dziś rusza telewizyjna kampania przypraw Kucharek firmy Prymat, którą realizują MPG Media Planning i Hand Made.

Marka Kucharek to przyprawa uniwersalna, kostki rosołowe, przyprawa do zup i potraw w płynie oraz zupy w proszku. Kampania ma na celu wzmocnienie pozycji Kucharka jako lidera w kategorii przypraw uniwersalnych. Jest także wsparciem dla dwóch przypraw: ”Smak wiosny” – z koperkiem, pietruszką i szczypiorkiem oraz ”Smak lata” – z hiszpańskimi pomidorami i węgierską papryką. Reklamy są emitowane w największych stacjach ogólnopolskich (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN Siedem, TV 4, Kuchnia TV).

(MŁ, 05.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.