TikTok organizuje konferencję i warsztaty, jak media i marki mogą wykorzystać potencjał platformy
Magazyn "Press" jest patronem medialnym wydarzenia (fot. materiały prasowe)
3 października w warszawskim Muzeum Historii Polski odbędzie się konferencja TikTok For You Summit CE oraz warsztaty TikTok Publisher Summit, których celem będzie m.in. przedstawienie potencjału platformy w rozwoju mediów i marek.
TikTok For You Summit CE to największa w regionie konferencja o marketingu, reklamie i biznesie na TikToku. W jej trakcie wystąpią m.in. Michael Cocroran, który odpowiadał przez wiele lat za social media w Ryanairze, a aktualnie jest managing partner Frankly. Opowie o tym, jak zrywając z konwencjonalnym podejściem do social mediów, można trafić do szerszego grona odbiorców.
Swój wykład pod tytułem "Ethical Content Creation for a More Informed Digital Space" poprowadzi Juliette Freyson Dugo, associate communication officer UNESCO, która będzie mówiła o tym, jak twórcy cyfrowi zmieniają krajobraz informacyjny i o znaczeniu tworzenia etycznych treści w dzisiejszych mediach.
W drugiej części dnia odbędą się natomiast warsztaty o TikToku przygotowane dla wydawców i mediów. O tym, jak rozwijać swoją markę w social mediach, będą mówili m.in. Marta Piotrowska, direcor of media & AI & mar-tech Allegro oraz William Asplund, measurement partner TikToka.
Magazyn "Press" jest patronem medialnym wydarzenia.
(KAP, 27.09.2024)