Ruszyła kampania Żywca "Odległości"
05.03.2007, 07:57
Pod hasłem "Odległości" rozpoczęła się dziś kampania reklamowa piwa marki Żywiec (Grupa Żywiec SA). Kampania podkreśla, że piwo to jest warzone wyłącznie w Żywcu, co gwarantuje jego niezmienność i oryginalny smak. Kreację przygotowała agencja Just.
Kampania jest kontynuacją ubiegłorocznych działań ”Prawie jak” i ”Piękna historia”. Nowe spoty pokazują miejsca, w których można napić się piwa Żywiec (polskie miasta, Londyn, Nowy Jork, Sydney, samoloty LOT-u, promy Polferries). Na początku będą nadawane dwa 45-sekundowe spoty ”Odległości Sydney” i ”Odległości NY”. Filmy są emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych (TVP, TVN, TVN 24, TVN Turbo, TVN Siedem, Polsat, TV 4, Discovery Channel, National Geographic) oraz kinach. Kreację przygotowała agencja reklamowa Just, a za media odpowiada dom mediowy Zenithmedia. Produkcją filmową zajął się dom produkcyjny Opus Film. Kampania potrwa do 24 czerwca.(TW, 05.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










