Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia "Ślubu od pierwszego wejrzenia" w TVN rośnie z odcinka na odcinek

Program łączy w związki małżeńskie osoby, które wcześniej się nie znały (fot. materiały prasowe)

Dziesiątą edycję reality show "Ślub od pierwszego wejrzenia" ogląda w TVN średnio 759 tys. widzów.

Nowy sezon jest nadawany od 3 września we wtorki o 21.30. Emitując program, TVN ma średnio 7,59 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 10,69 proc. w komercyjnej 16-49 i 10,53 proc. w komercyjnej 20-54, rozliczeniowej stacji.

Pierwszy odcinek oglądało średnio 734 tys. widzów, drugi - 752 tys., a trzeci 792 tys.

Czytaj też: Media włączają się w pomoc ofiarom powodzi. Charytatywne bloki reklamowe w Polsacie i TVN

Z kolei we wtorkowym paśmie od 21.30 do 22.31, w większości pokrywającym się z emisją "Ślubu od pierwszego wejrzenia", TVN ma średnio 7,31 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, mniej tylko od TVP 2 - 11,35 proc. W grupie komercyjnej 16-49 TVN notuje 10,41 proc. udziału i jest liderem. Stacja jest też pierwsza w grupie komercyjnej 20-54 - 10,21 proc. udziału.

Widownia wspomnianego pasma rok do roku spadła z 765 tys. widzów do 725 tys. Zmniejszył się też udział w grupie ogólnej 4+ - z 7,43 proc. do 7,31 proc. Wzrosły za to udziały w grupie komercyjnej 16-49 (z 9,52 proc. do 10,41 proc.) i w komercyjnej 20-54 (z 9,29 proc. do 10,21 proc.). Rok temu program nadawano ok. 5 minut później, czyli ok. 21.35.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 19.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.