Widownia "Ślubu od pierwszego wejrzenia" w TVN rośnie z odcinka na odcinek
Program łączy w związki małżeńskie osoby, które wcześniej się nie znały (fot. materiały prasowe)
Dziesiątą edycję reality show "Ślub od pierwszego wejrzenia" ogląda w TVN średnio 759 tys. widzów.
Nowy sezon jest nadawany od 3 września we wtorki o 21.30. Emitując program, TVN ma średnio 7,59 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 10,69 proc. w komercyjnej 16-49 i 10,53 proc. w komercyjnej 20-54, rozliczeniowej stacji.
Pierwszy odcinek oglądało średnio 734 tys. widzów, drugi - 752 tys., a trzeci 792 tys.
Czytaj też: Media włączają się w pomoc ofiarom powodzi. Charytatywne bloki reklamowe w Polsacie i TVN
Z kolei we wtorkowym paśmie od 21.30 do 22.31, w większości pokrywającym się z emisją "Ślubu od pierwszego wejrzenia", TVN ma średnio 7,31 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, mniej tylko od TVP 2 - 11,35 proc. W grupie komercyjnej 16-49 TVN notuje 10,41 proc. udziału i jest liderem. Stacja jest też pierwsza w grupie komercyjnej 20-54 - 10,21 proc. udziału.
Widownia wspomnianego pasma rok do roku spadła z 765 tys. widzów do 725 tys. Zmniejszył się też udział w grupie ogólnej 4+ - z 7,43 proc. do 7,31 proc. Wzrosły za to udziały w grupie komercyjnej 16-49 (z 9,52 proc. do 10,41 proc.) i w komercyjnej 20-54 (z 9,29 proc. do 10,21 proc.). Rok temu program nadawano ok. 5 minut później, czyli ok. 21.35.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 19.09.2024)