Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jacek Celiński zajmie się zwiększeniem sprzedaży Adlook w regionie CEE

Jacek Celiński przez ostatnie trzy lata pracował w dentsu Polska (fot. materiały prasowe)

Jacek Celiński, dotychczasowy head of media & performance dentsu Polska, dołączył do firmy Adlook i objął stanowisko VP of growth CEE spółki.

Celiński ma ponad 20 lat doświadczenia w branży mediów, komunikacji, marketingu cyfrowego i e-commerce. Ostatnio przez blisko trzy lata pracował w dentsu Poland na stanowisku head of media & performance. W tym czasie otrzymał nominację do nagrody AdWo/Man 2023 w kategorii Agencje Mediowe.

Czytaj też: Wojciech Walczak objął stanowisko chief strategy officer w agencji Przestrzeń

Wcześniej m.in. przez ponad dekadę był związany z agencjami Publicis Groupe (Starcom, Next, S&S IS), współpracował z takimi koncernami, jak: Coca-Cola, Procter & Gamble i Mars, zdobywając liczne nagrody branżowe (Effie, Festival of Media i KTR). W Adlook będzie odpowiadał m.in. za zwiększania sprzedaży w regionie CEE.

Adlook to firma technologiczna specjalizująca się w optymalizacji efektywności kampanii brandingowych oraz strategiach minimalizujących nieefektywne wydatki reklamowe. Z jej rozwiązań korzystają: Kraft Heinz, Sanofi, SC Johnson, Mars i Pepsico.

W maju stanowisko dyrektora generalnego Adlook objął Jakub Kossut, który w przeszłości był prezesem EssenceMediacom. Natomiast pod koniec sierpnia na stanowisko VP brand strategy zatrudniony został Stanisław Grabowski, wcześniej partner zarządzający EssenceMediacom.

Czytaj też: Debata „Press”. ESG 2025: ważna cezura dla odpowiedzialnych firm

(KAP, 11.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.