Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 01, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowości w serwisie PB.pl

Wortal biznesowy PB.pl wprowadził w tym tygodniu zmiany - stworzono nowy system zarządzania treścią strony i własny Ad Serwer, wprowadzono nowe formaty reklamowe oraz zmieniono cennik. PB.pl poszukuje też nowego redaktora naczelnego.

Zastosowane rozwiązania zostały wcześniej wdrożone przez koncern Bonnier AB - do którego należy wydawca ”Pulsu Biznesu” Bonnier Business (Polska) - w Szwecji, na Litwie, Łotwie i w Estonii. Właściciel „PB” postanowił bowiem scentralizować prace związane z dewelopmentem oprogramowania portalowego. Wszelkie innowacje prowadzone są obecnie przez programistów z Estonii. Ma to ograniczyć koszty IT, a z drugiej strony zapewnić wydawcom w poszczególnych krajach stały dostęp do nowoczesnych technologii. W wyniku zmian strategii oraz w efekcie wprowadzenia korporacyjnych rozwiązań portal PB.pl wyszedł z sieci IDMnet, która go do tej pory obsługiwała od strony reklamowej. Portal dysponuje własnym Ad Serwerem, który pozwala samodzielnie zamieszczać w portalu kreacje i generować statystyki przeprowadzonych kampanii. Wprowadzono nowe formaty reklamowe dające możliwość elastycznego reagowania na potrzeby klientów. Wprowadzona została między innymi innowacyjna forma reklamowa - panorama. Jest graficzny element reklamowy o wadze do 100 kB o rozmiarze 846x178 px emitowany w górnej części strony. Panorama umieszczona jest w serwisie na stałe, użytkownik przewijając stronę zawsze widzi tę formę reklamową. Zmiana form reklamowych związana jest również ze zmianą cennika oraz sposobem rozliczania się z klientami. Poza tradycyjnym już modelem zakupu odsłon w cenniku portalu PB.pl pojawił się również model oparty o opłatę za dotarcie do określonej grupy docelowej w określonym czasie. Z gwarancją dotarcia do określonej liczby użytkowników jest sprzedawana wspomniana wcześniej panorama. Trwają również zmiany w strukturze i składzie redakcji portalu. 31 marca redaktor naczelny PB.pl Paweł Kubisiak rozstaje się z Bonnier Business (Polska). Obecnie trwa rekrutacja na jego następcę, który obejmie stanowisko Managing Editor PB.pl. Skład zespołu redakcyjnego wkrótce zostanie on powiększony o nowe osoby. Wprowadzone zmiany wydawnictwo planuje wesprzeć internetową kampanią reklamową. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się Media Contacts.

(KRP, 01.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.