Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Mroczek i Andrzej Błachut dołączają do Agencji 2012

Andrzej Błachut i Marcin Mroczek (fot. materiały prasowe)

Od września do zespołu Agencji 2012 dołączają Marcin Mroczek i Andrzej Błachut wzmacniając tym samym dział kreacji.

Mroczek obejmie stanowisko operacyjnego dyrektora kreatywnego i wraz z Błachutem zaopiekują się głównymi klientami agencji oraz poprowadzą projekty newbiznesowe. Mroczek i Błachut to utytułowani licznymi nagrodami twórcy setek kampanii reklamowych, wcześniejsi Dyrektorzy Kreatywni w Ogilvy, Havas, BNG i Freundschaft.

„Dołączenie do naszego zespołu jednego z najlepszych i najbardziej doświadczonych teamów kreatywnych na rynku to zmiana będąca częścią szerszej strategii konsekwentnego rozwoju naszej agencji – komentuje Maciej Marasek, partner i creative charmain agencji. „Wzmocnienie działu kreacji, intensywna rozbudowa działu design i działu social content, a także skupienie się na rozwijaniu zaawansowanych narzędzi AI, to działania, które służą dywersyfikacji i podnoszeniu jakości naszych usług, tym samym pozwalając jeszcze skuteczniej odpowiadać na zmieniające się potrzeby naszych klientów. Marcin i Andrzej, jako nowy seniorski team kreatywny, odegrają kluczową rolę w realizacji tej strategii, wnosząc do naszego zespołu niezwykłą kreatywność, świeże spojrzenie i liderskie doświadczenie.”. 

„W naszej agencji cenimy wiedzę, umiejętności, inteligencję, poczucie humoru, empatię, cierpliwość, pracowitość, zaangażowanie, talent i doświadczenie. Reszta to łatwizna.” – dodaje Przemek Bogdanowicz, współwłaściciel 2012.

2012 Agency to agencja strategiczno-kreatywna typu 360 założona przez Przemka Bogdanowicza i Maćka Maraska, obsługująca między innymi marki takie jak: Żywiec, Castorama, Warka, Łowicz, RTV Euro AGD, Big Milk, Intermarche, Wedel, PZU oraz marki dezodorantów: Axe, Rexona i Dove z portfolio Unilever. Agencja 2012 została uhonorowana licznymi nagrodami branżowymi, w tym Cannes Lions oraz Grand Prix Effie.

(03.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.