Kampania promocyjna "Echa Miasta"
01.03.2007, 07:49
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna bezpłatnej gazety "Echo Miasta" (Media4mat). Pismo od dziś ukazuje się w zmienionym layoucie i z większą liczbą stron tematycznych.
”Echo” od dziś ukazuje się w bardziej klasycznej formie gazetowej. Zrezygnowano z dotychczasowej formy tabloidu. W nowym layoucie strony branżowe ukazują się w każdym wydaniu (dotychczas raz w miesiącu) w dwukrotnie większej objętości. W poniedziałek pojawiać się będą strony o turystyce, finansach oraz nauce i pracy, w czwartek – motoryzacja, zdrowie, nieruchomości. Wzrosła objętość gazety: do 16 kolumn w poniedziałek i do 20 w czwartek (dotychczas oba wydania miały o cztery strony mniej). Autorem nowej makiety jest Witold Morawski, kierownik artystyczny ”Gościa Niedzielnego” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej ”Gość Niedzielny”). Kampania skierowana do lokalnych reklamodawców (małych i średnich firm) ma zachęcić ich do umieszczania reklam na nowych stronach branżowych ”Echa Miasta”. Prowadzona jest pod hasłem ”Reklamuj się i wygraj kampanię za 10 tys. zł”. Działania realizowane są w radiu (RMF FM i ponad 20 rozgłośni lokalnych) i Internecie (m.in. portal Onet.pl i Wirtualna Polska). Za kreację radiową odpowiadało Studio Zet, a internetową – Evangelist. Za zakup i planowanie mediów PanMedia Western. Budżet kampanii to 1,1 mln zł.(SK, 01.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










