Zmiany w zespole marketingu US Pharmacia
23.06.2004, 00:00
Katarzyna Franus jest nową osobą, a Tomasz Leszko awansował w dziale marketingu US Pharmacia.
Zmiany w departamencie marketingu firmy rozpoczęły się jeszcze wiosną. Podzielono go na dwa piony - marketing serwisowy i produktowy. Od maja w tym ostatnim wyodrębniono kategorię leków naturalnych. Teraz na stanowisku category managera ds. witamin i minerałów firma zatrudniła Katarzynę Franus i awansowała Tomasza Leszko z category managera ds. leków naturalnych na marketing managera ds. leków naturalnych, witamin, minerałów i leków gastrycznych. Franus będzie odpowiedzialna m.in. za działania dla marki Vigor. Wcześniej pracowała w American Restaurants, gdzie odpowiadała za brand Pizza Hut. Leszko był w zespole, który zajmował się wprowadzeniem na polski rynek leków OTC Naturapia. Teraz zajmie się wzmocnieniem pozycji tej marki, a także Stoperanu, Xenny, Vigoru, Manti. (MŁ)(MŁ, 23.06.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










