Zysk właściciela serwisu Zrzutka.pl  |  SFP wygrało w sądzie ze Skarbem Państwa  |  Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zysk właściciela serwisu Zrzutka.pl  |  SFP wygrało w sądzie ze Skarbem Państwa  |  Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zysk właściciela serwisu Zrzutka.pl  |  SFP wygrało w sądzie ze Skarbem Państwa  |  Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orlen odmawia informacji o rekrutacji do zarządu Ruchu i nie chce komentować

Ruch zlikwidował w ciągu ostatniego półrocza większość swoich kiosków w małych miejscowościach (fot. Ruch)

Prawie dwa tygodnie temu, 8 sierpnia, zakończyła się rekrutacja do zarządu spółki Ruch. Orlen, który przejął całą komunikację spółki, odmawia podania nawet liczby kandydatów.

W poniedziałek ze strony internetowej Ruchu zniknął dotychczasowy członek zarządu Bartosz Bielak, odpowiedzialny m.in. za projekt dostaw paczkowych. Widnieje jedynie prezeska spółki Joanna Bryx-Ogrodnik. Jednak Orlen, odpowiadający obecnie za komunikację Ruchu, nie chce komentować zmian.

Czytaj też: Tańsze reklamy w radiowej Trójce dłużej. "Nie chcemy podnosić kosztów dotarcia"

– To prawda, że w przypadku spółki zależnej Polska Press pojawiła się informacja o liczbie zgłoszeń, ale Orlen co do zasady nie podaje takich informacji – poinformowało „Presserwis” biuro prasowe koncernu.

Ruch był do kwietnia jednym z największych dystrybutorów prasy w Polsce. Należało do niego ok. 15 proc. rynku (według danych IWP), ale zrezygnował z kolportażu. Jednocześnie usiłował stworzyć na bazie swoich punktów sprzedaży sieć sklepów convenience, gdzie oprócz prasy i artykułów pierwszej potrzeby można by było kupić przekąski czy kawę. Likwidując 1 tys. z 1,5 tys. punktów sprzedaży, Ruch uruchomił raptem 41 takich sklepów pod marką "Orlen w ruchu".

Czytaj też: "Dobrego dnia" w TVP 3 Warszawa zostanie programem popołudniowym

(PAR, 20.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.