Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwie nowe dyrektorki w strukturach Salestube. Anna Gocłowska i Katarzyna Zadróżna-Paszt

Awanse związane są ze strategicznym rozwojem Salestube na rynkach zagranicznych oraz obsługą na nich globalnych marek (fot. materiały prasowe)

Anna Gocłowska i Katarzyna Zadróżna-Paszt awansowały na stanowiska dyrektorskie w strukturach Salestube.

Gocłowska pełni funkcję e-commerce & performance director, a Zadróżna-Paszt – SEM director.

Anna Gocłowska związana jest z Salestube od 2019 roku. Rozpoczynała w niej pracę jako senior performance specialist, w 2020 roku awansowała na c-commerce & performance manager, a następnie na dyrektorkę działu. Teraz stanęła na czele 13-osobowego zespołu e-commerce & performance.

Czytaj też: Agnieszka Kozłowska w Freundschaft The Digitals. Będzie junior account managerem

Wśród kluczowych celów, za które Gocłowska będzie odpowiedzialna, znajduje się m.in. zwiększenie zasięgu operacyjnego spółki na arenie lokalnej i międzynarodowej, a także rozbudowanie oferty produktowej i technologicznej w ramach zespołu.

Katarzyna Zadróżna-Paszt, która objęła stanowisko SEM director, związana jest z Salestube od 2017 roku i przeszła drogę od senior SEM specialist do acting SEM director, przejmując w grudniu 2023 roku zarządzanie zespołem spółki, który liczy ponad 48 osób.

Jako dyrektorka bierze udział w nadzorowaniu i rozwoju projektów e-commerce realizowanych dla klientów Salestube, a także za tworzenie oferty oraz strategii produktowej. Odpowiada również za rozwój kompetencji z zakresu marketplace ads w ramach spółki.

Czytaj też: Marka Orbit Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi "Noc Aniołów"

(KAP, 05.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.