Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Asics i Signify chcą chronić sponsorowanych sportowców przed hejtem

Jednym z ambasadorów Asics jest Marcin Janusz (fot. materiały prasowe)

Marka Asics uruchomiła program dla sportowców, który ma wspierać ich w walce ze spotykającym ich hejtem.

Asic współpracuje z firmą Signify, zajmującą się nauką o danych, aby pomóc chronić sponsorowanych sportowców przed nękaniem ich w internecie i wspierać w osiąganiu celów.

Czytaj też: Fundacja "Maraton Warszawski" kończy współpracę z 4F i zarzuca marce produkcję ubrań za granicą

Marka oferuje swoim ambasadorom dostęp do opartej na sztucznej inteligencji usługi Threat Matrix firmy Signify, która pomaga zapobiegać nadużyciom w mediach społecznościowych i zarządzać nimi. Usługa jest częścią programu Asics "Mind and Body Athlete Support Programme", oferującego sponsorowanym sportowcom dostęp do wielu usług poprawiających ich samopoczucie fizyczne i psychiczne, a także projektów związanych ze sportem.

Ambasadorem marki Asics od ub.r. jest polski siatkarz Marcin Janusz.

Czytaj też: "Idziemy w sport". Tomasz Suffner z Unilever o rosnącym zainteresowaniu marketingiem sportowym

(KAP, 16.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.