Storck Polska reklamuje Knoppersy
27.02.2007, 08:22
Pod hasłem ”Dzień należy do Ciebie!” trwa kampania reklamowa słodyczy marki Knoppers (Storck Polska). Kreację na polski rynek przygotowała niemiecka agencja reklamowa Pahnke Markenmacherei.
Agencja przygotowała kilka spotów, które co najmniej do kwietnia będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, TVN Siedem, Polsat, TV 4). Kampania odbywa się też w hiper- i supermarketach sieci Tesco, Real, Hypernova i Albert w całym kraju. Działania w sklepach realizuje firma IMIGe Poland. Media kampanii kupił i zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD. Storck Polska chce dzięki tej kampanii zmienić wizerunek produktu na bardziej dostosowany do oczekiwań polskich konsumentów.(TW, 27.02.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










