Dział: PRASA

Dodano: Luty 26, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Infor Manager przeprasza Axel Springer

Wydawca "Manager Magazin" przeprasza wydawcę miesięcznika "Forbes. Profit" za podane błędne dane o wynikach sprzedaży.

”Wydawnictwo Infor Manager wydawca »Manager Magazin« przeprasza Axel Springer Polska, wydawcę miesięcznika »Forbes. Profit« oraz jego klientów za to, że reklamując »Manager Magazin« podawał wprowadzające w błąd informacje o wynikach sprzedaży obu miesięczników stosując do porównań pojęcia inne niż przyjęte w Regulaminie kontroli nakładu i dystrybucji prasy zarejestrowanej w ZKDP, naruszając tym samym postanowienia tego Regulaminu” –oświadczenie tej treści widnieje na stronie internetowej „Manager Magazin”. Wysłanie go również e-mailem do 440 odbiorców jest jedną z kar organizacyjnych nałożonych uchwałą zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy z dnia 8 lutego (uchwała nr 7/2007) na Wydawnictwo Infor Manager. – W reklamie rozesłanej e-mailem w formie serwisu prasowego do 440 odbiorców wydawca miesięcznika ”Manager Magazin” poinformował, że jest liderem sprzedaży. Przy zestawieniu danych za październik 2006 roku użył określenia ”sprzedaż” zamiast ”rozpowszechnianie płatne razem”, co mogło sugerować, że miał on wyższą ”sprzedaż ogółem” od miesięcznika ”Forbes. Profit”, podczas gdy w rzeczywistości było odwrotnie – tłumaczy Iwona Szczęsna, dyrektor biura ZKDP. O naruszeniu niektórych postanowień regulaminu kontroli nakładu i dystrybucji prasy zarejestrowanej w ZKDP poinformował ZKDP Axel Springer Polska. Wydawnictwu Infor Manager udzielono upomnienia i nakazano rozesłanie oświadczenia z przeprosinami do tych samych odbiorców, którzy otrzymali serwis prasowy z błędną informacją. Nakazano też zaniechania publikacji reklam niezgodnych z postanowieniami regulaminu oraz poinformowanie o popełnionych naruszeniach poprzez zamieszczenie treści uchwały w serwisie internetowym Manager-magazin.pl na okres czterech tygodni. W październiku ub.r. rozpowszechnianie płatne razem wyniosło dla ”Manager Magazin” – 36 019 egz., natomiast dla ”Forbes. Profit” – 35 458 egz. Sprzedaż ogółem dla tych tytułów wyniosła odpowiednio 29 069 egz. i 35 458 egz. (dane ZKDP).

(AW, 26.02.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.