Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magdalena Pobikrowska i Dominika Niekraszewicz awansują w Salestube

Awanse Magdaleny Pobikrowskiej oraz Dominiki Niekraszewicz na seniorskie stanowiska dyrektorskie nieodłącznie związane są z rozszerzaniem kompetencji wewnątrz Salestube (fot. materiały prasowe)

Magdalena Pobikrowska i Dominika Niekraszewicz awansowały w strukturach należącej do Group One spółki Salestube. Pobikrowska objęła stanowisko senior media operations director, Niekraszewicz natomiast awansowała na stanowisko senior business development director.

Pobikrowska z Group One związana jest od 10 lat. Certyfikowana ekspertka z zakresu produktów reklamowych Google oraz Google AdWords certified trainer brała udział w tworzeniu polskiej edycji programu Internetowe Rewolucje Google. Jest absolwentką programu Leadership Academy realizowanego przy współpracy z Center for Leadership. W Group One przeszła wszystkie szczeble kariery, stała na czele zespołu SEM, a od 2021 roku jako head of biddable media dbała o rozwój kompetencji jednego z największych teamów łączących kompetencje SEM, paid social i programmatic na polskim rynku. Pod wodzą Magdaleny Pobikrowskiej zespoły te realizują działania dla  marek takich, jak: De’Longhi, BMW, MINI, Media Expert, Agata Meble, Orange, na 24 europejskich rynkach.

Niekraszewicz z branżą marketingową związana jest od ponad 14 lat. Pracę w Salestube rozpoczynała w 2015 roku, współtworząc programy afiliacyjne dla klientów Group One. W 2018 roku stanęła na czele zespołu e-commerce & performance w roli head of business development.

(AMS, 13.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.