Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 06, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brand New Galaxy zmienia się w Assembly

Rebranding Brand New Galaxy na Assembly jest kolejnym krokiem w trwającym już jakiś czas partnerstwie obu agencji (fot. materiały prasowe)

Brand New Galaxy - należąca do Stagwell (STGW) - zmienia nazwę na Assembly. Tworząc nową globalną strukturę Assembly Digital Commerce, uzupełni mediowe kompetencje Assembly o kompetencje w obszarze e-commerce.

Brand New Galaxy – odtąd Assembly - wnosi rozszerzone kompetencje i zasoby digital commerce do dotychczasowych struktur Assembly na całym świecie. Nowa Assembly łączy w ten sposób dane, talenty i technologię, umożliwiając marketerom łączenie mediów omnichannel z optymalizacją sprzedaży pod hasłem „Find the Change That Fuels Growth” („Odkryj Zmianę, Która Napędza Wzrost”) na całej ścieżce konsumenta.

Rebranding Brand New Galaxy na Assembly jest kolejnym krokiem w trwającym już jakiś czas partnerstwie obu agencji. Połączone Assembly może teraz oferować zarówno planowanie i zakup mediów, jak i ekspertyzę digital commerce, wzmocnione o zespół ponad 400 ekspertów, oferujących kompleksowe rozwiązania digital dla klientów, jak np. Lindt, Ceer i Mashreq. Jednocześnie rozszerza ofertę dla obsługiwanych marek, takich jak Lenovo, Fossil Group i Virgin Mobile, zapewniając optymalizację ROI ich budżetów marketingowych.

Do globalnego zespołu liderów Assembly dołącza Piotr Morkowski, dotąd CEO Brand New Galaxy, który został ogłoszony global CEO digital commerce w Assembly. Julia Dziurbiejko, wcześniej COO BNG, objęła stanowisko global COO digital commerce, a Kacper Kłos, odpowiedzialny dotąd za rozwój biznesu BNG w Stanach Zjednoczonych, jest teraz global head of digital commerce.

- Akwizycja Brand New Galaxy w 2021 roku była kluczową inwestycją Stagwell w rozbudowę oferty commerce-driven dla naszych klientów. Wierzymy, że połączenie z Assembly pozwoli najlepszym umysłom w branży wykorzystać wspólne doświadczenie, a szeroki zakres usług digital zagwarantuje klientom rozwój biznesowy na całej ścieżce zakupowej - powiedział Mark Penn, chairman i CEO Stagwell.

- BNG już od dwóch lat ściśle współpracuje z Assembly, obsługując wspólnie wielu globalnych klientów. Występowanie pod wspólną marką tworzy jeszcze więcej możliwości dla naszych klientów i pracowników. Połączenie sił z Assembly daje nam przewagę w zdobywaniu kolejnych rynków - powiedział Piotr Morkowski, global CEO digital commerce w Assembly. Dodał: - Tak naprawdę to ruch portfoliowo-brandingowy, ale bez zmiany oferty. Ponad 85 procent naszych projektów to globalne działania z obszaru digital commerce i to się nie zmieni. Lecz będziemy to robić pod inną, bardziej rozpoznawalną globalnie marką.

- Ekspertyza zespołu BNG w obszarze digital commerce to fantastyczne uzupełnienie, które pomoże w nawiązywaniu kontaktów między klientami i ich markami, a odbiorcami - dodał Rick Acampora, globalny CEO Assembly. - Ta integracja i dodatkowa kompetencja dołączającego zespołu pozwolą nam rozwijać naszych klientów, adresując ich potrzebę obsługi end-to-end z użyciem danych transakcyjnych i insightów konsumenckich, wyposażając marki w strategie oparte na danych.

Acampora dodał: - Polska jest i pozostaje centralą, jeśli chodzi o usługi digital commerce. Kompetencje w tym zakresie, komplementarne do oferty Assembly, to powód, dla których Stagwell zdecydował o kupieniu BNG dwa lata temu.

(AMS, 06.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.