Wakacje w radiu Tok FM  |  Polskie Linie Lotnicze LOT planują przetarg  |  TVP 1 zakończy emisję telenoweli  |  Nowa audycja filmowa w Radiu 357  |  Najbardziej angażujący profil na Facebooku wśród wojewodów  |  Radio Płońsk może poszerzyć zasięg  |  GroupM podnosi prognozy  |  Globalny przetarg mediowy Volkswagena  |  BeDigital  |  Future.Company wprowadza ofertę dla agencji  |  Sprawa X przeciw Media Matters o zniesławienie  |  Amazon zapłaci prawie 200 mln dol. za naruszenie patentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wakacje w radiu Tok FM  |  Polskie Linie Lotnicze LOT planują przetarg  |  TVP 1 zakończy emisję telenoweli  |  Nowa audycja filmowa w Radiu 357  |  Najbardziej angażujący profil na Facebooku wśród wojewodów  |  Radio Płońsk może poszerzyć zasięg  |  GroupM podnosi prognozy  |  Globalny przetarg mediowy Volkswagena  |  BeDigital  |  Future.Company wprowadza ofertę dla agencji  |  Sprawa X przeciw Media Matters o zniesławienie  |  Amazon zapłaci prawie 200 mln dol. za naruszenie patentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wakacje w radiu Tok FM  |  Polskie Linie Lotnicze LOT planują przetarg  |  TVP 1 zakończy emisję telenoweli  |  Nowa audycja filmowa w Radiu 357  |  Najbardziej angażujący profil na Facebooku wśród wojewodów  |  Radio Płońsk może poszerzyć zasięg  |  GroupM podnosi prognozy  |  Globalny przetarg mediowy Volkswagena  |  BeDigital  |  Future.Company wprowadza ofertę dla agencji  |  Sprawa X przeciw Media Matters o zniesławienie  |  Amazon zapłaci prawie 200 mln dol. za naruszenie patentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GoldenSubmarine zdobywa kolejne zlecenie od Wedla

Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel powstaje w Warszawie na praskim Kamionku (fot. materiały prasowe)

GoldenSubmarine będzie odpowiadać za kampanię promocyjną nowego, interaktywnego muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel. Współpraca jest wynikiem przetargu.

Otwarcie multimedialnej Fabryki Czekolady E.Wedel planowane jest na jesień 2024 roku. O wydarzeniu opowie wieloplatformowa kampania promocyjna i w tym celu ogłoszono przetarg, który wygrała kreacja GoldenSubmarine. Agencja odpowiada za platformę komunikacyjną – od idei i hasła aż po pomysły na implementację i formaty reklamowe.

Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel to interaktywna przestrzeń do zwiedzania, która powstaje obok obecnego zakładu w Warszawie na praskim Kamionku. Zostanie pokazany tam proces tworzenia czekolady.

GoldenSubmarine odpowiada już za obsługę Wedla w zakresie digitalu, mediów społecznościowych i BTL.

(AMS, 24.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.